lush intergalactic bathbomb

dag lieve lezers,

Een tijdje geleden heb ik deze bathbomb gekocht in de Lush winkel in Gent. Ik vond dat deze het speciaalste effect gaf van alle bathbombs van lush die ik op sociale media had gezien dus ik wou deze als eerste testen.

Ik vind dat dit echt een geweldige bathbomb!! ruikt heerlijk , mooie kleurtjes in bad en veel glitters!

zeker een aanrader!

Je kan dezeย hierย kopen of in de winkels in Brussel, Gent, Antwerpen ,…

 

XO

Sharon.

One thought on “lush intergalactic bathbomb

Add yours

Geef een reactie

Create a website or blog at WordPress.com

Omhoog ↑

