outfit of the day – 25 mei 2017

hey allemaal!

de voorbije dagen was het echt goed weer hier in Dendermonde! Ik heb dus veel shortjes en rokjes aangehad πŸ˜‰

18670913_1680787718617357_6805055034639680228_n

dit kleedje is van Primark ik vond het een leuk kleedje omdat het kleurrijk is en dus zomers & ik niet superveel kleurtjes in mijn kleerkast had. het is ook zo’n kleedje dat je los kunt dragen (zoals mij op de foto) of met een lintje/riempje rond je middel. Ik ben er heel blij mee dus ik ga het zeker nog dragen!

het kleedje en het zwarte tasje zijn van primark

de witte horloge is van lucardi.nl van het merk regal

en het witte giletje is van boohoo

 

tot volgende keer!

xoxo Sharon.

Geef een reactie

Create a website or blog at WordPress.com

Omhoog ↑

